tisdag 1 mars 2011

Spinningcrazyweek

Igår hade jag tänkt mig egen träning som ni vet. Först Johans sköna måndagspass på spinningcykeln och sen överkropp i gymet. Bra start på veckan... Men nu blev det ändrade planer då jag blev tillfrågad om att vicka på Frescatihallen vilket i slutändan blev att jag vickade på två pass. När man ändå satt på cykeln ;)


Ikväll har jag mitt eget fasta pass och jag ser så fram emot det. Hoppas att deltagarna gillar passet som består av en intervallstege. Har haft det klart uppläggsmässigt länge och nu är de redo att köra! Och musiken är satt :)


På onsdag och fredag har jag sedan länge inbokade vick, den här gången i Mörby. Det ska bli kul att se vad det är för deltagare där på kvällstid, har ju hittills bara varit där på lunchen.


Sen på söndag startar jag vasaloppet på KTH-hallen. Det ska bli jättekul att köra starten och ta deltagarna förbi Mångsbodarna innan det är dags för nästa att ta över. Vi kör på eftermiddagen så deltagarna hinner ladda finfint med vasaloppet hemma i frukostsoffan först. Och jag med :)


Som sagt, en crazy spinningweek...men med härlig variation! Sen gillar jag ju den där cykeln...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar