söndag 27 mars 2011

Grymma deltagare

Idag tillbringade jag tre härliga och fantastiska timmar på spinningcykeln, helt galet i mångas ögon, men faktiskt ganska skönt. I fredags fick jag mail om att elva av tjugo cyklar var bokade vilket jag tyckte var bra med tanke på det härliga (men blåsiga) vårvädret ute. När vi körde igång idag var det sju på cyklarna och sju som hade bokat av. Lite tråkigt för två av de som hade efterfrågat långpasset kom inte. Men de som var där hade sånt otroligt fokus på uppgiften och sån energi. Det spelar ingen roll att det inte var så många när engagemanget fyller hela salen. När knappa två timmar hade gått såg jag att flera började snegla på klockan så jag hade ett lite längre peptalk med dem och alla körde ända in över mållinjen med nöjda (eller lätt plågsamma) leenden på läpparna. Mitt rosa linne gick från ljusrosa till mörkrosa under passet och även jag har ju nu ännu ett långpass i benen.

Det blev mycket blandad musik på passet, med bland annat de här. Kanske ska tillägga att tre timmar musik blir ganska många låtar :) Men det blev en skön mix som deltagarna gillade och det var ju tanken när jag mixade ihop passet.

http://www.youtube.com/watch?v=64coD-rx9sk


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar