lördag 26 mars 2011

Uppladdning

Äter halvsen frukost (i alla fall för att vara mig) och läser Saras inlägg om vanor och blir inspirerad. Det ligger helt i linje med mitt tidigare beslut om fokus. Jag har vetat att jag inte har kunnat ge mig själv fullt fokus den här veckan då jag har behövt ägna mitt fokus på annat (bland annat tretimmarspasset imorgon...). Jag behöver ju ingen om tidigare vardagsmorgnar för då skulle jag vara uppe och flaxa mitt i natten, men bättre matval. Hade ett väldigt bra flyt i höstas och med bättre fokus får jag till det, det vet jag. Nyckelordet är fokus. Jag har ju ett mål, men jag behöver nog göra det lite mer synligt. Sen kom jag precis på att det är två och en halv månad till loppet och det är ju ingenting.

Idag är det dags att möta lördagsdeltagarna på Frescatihallen igen vilket jag ser fram emot. Var sugen på att gå på Bodybalance innan men jag tänkte ta en promenad i solen istället. Sen måste jag fixa klart musiken till imorgon. Musikmässigt är tre timmar lång tid :) Men jag ser fram emot långpasset imorgon speciellt eftersom det är deltagarna som efterfrågat det. Har ni vägarna förbi KTH-hallen imorgon kl. 14 och är sugen på att cykla länge är ni varmt välkomna, det finns platser kvar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar