fredag 18 mars 2011

Grym fredag

Började min fredag med ett spinningvick på Frescatihallen. Instruktionen var att köra ett tufft pass med deltagarna och jag bjöd på utmanade pass med möjlighet att ta sig precis dit man ville. Härlig start på dagen och jag förstår varför klassen är poppis för det var ett härligt gäng som var där. Jag gillar ju morgonträning och skulle gärna ha ett fast morgonpass.

Ju längre dagen har förlöpt desto mer har min träningsvärk från gårdagens Ruffie gjort sig till känna. Det är så härligt när man hittar ställen på kroppen som inte använts på ett tag. Jag tackar Musse, Usama och Mia för den :)

Sen har jag hunnit med en hel del jobb och lunch med en kompis mitt i jobbdagen. Ni vet en sån där lunch som man ser fram emot och som aldrig gör en besviken. Snabblyx i vardagen!

Förväntade mig hala vägar på vägen hem med tanke på all snö som hade vräkt ner under eftermiddagen, men det gick som en dans och jag landade hemma i soffan i mina mysigt underbara fårskinnstofflor (och då pratar jag inte såna man köper i skoaffär...). Sen har jag lovat mig själv dyrt och heligt här i soffan att det måste bli mer fokus på min egen träning (som ruffien igår) framöver...det behöver jag!

Sammanfattningsvis en bra, bra fredag!

Nu är det dock dags att krypa ner och ladda för morgondagens event.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar