söndag 27 februari 2011

Functional moves

Igår hade World Class vid Alviks strand öppet hus och jag spanade in att ett Functional Moves pass skulle hållas vid för mig lämplig tid på dagen (efter att jag hade shoppat ett par nya träningstoppar). Jag begav mig dit för att se om det fanns någon plats och efter att ha blivit rundvisad i lokalerna av en ivrig säljare så var det dags att gå in i salen. Vi var två deltagare och två instruktörer...lyxträning med andra ord. Men det innebar också att det var svårt att gömma sig när övningar som man var lite svagare i kom :) Jag har länge velat testa Functional Moves och var lika nöjd som jag trodde att jag skulle vara. Det är två övningar som jag har lite svårt att utföra, men jag vet att en av dem bara är en vanesak och övning ger färdighet. Det här innebär med andra ord att jag vill gå fler gånger!! Bra uppbyggt pass och sköna övningar. Idag har jag träningsvärk i rumpan och insida lår...tror att den kan utökas till fler ställen när man får lite koll på läget!

Igår var jag en snabb vända på stan och kom bland annat hem med den här (fast rosa). Det går ju inte att få för många träningstoppar!

Lynn Crease Racerback | Träning - Röhnisch Sportswear

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar