tisdag 29 mars 2011

Fram för fler tisdagar!

Tisdagar är härliga dagar för då har jag mitt pass på KTH-hallen. Deltagarna där är helt fantastiska och har verkligen fokus på sin träning. Jag blir verkligen glad av att kliva in i salen varje tisdag. Idag var inget undantag! Deltagare som missade söndagens distanspass och var besvikna, svettiga deltagare med fokus på pulsen, deltagare som efteråt tackar för passet med värmande ord och underbara leenden på läpparna. Nästa tisdag är jag i Göteborg på en jobbgrej och jag kommer verkligen sakna deltagarna, känner det redan nu och längtar redan till jag får träffa dem igen om två veckor. Då är det intervaller som återigen står på schemat.

Sen att jag har en bra start på veckan rent generellt vilket gör att jag inte kan annat än att le :) Nya bekantskaper, flera fina luncher på G, reseplanering i påsk och lite annat smått och gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar