onsdag 23 mars 2011

Efterlängtad start på dagen!

Imorse skuttade (ok, det kanske var att ta i även för morgonpigga mig) jag ur sängen tidigt för att ta mig iväg till Sats Stadshagen och ta mig an mina nya snabba skor och löpbandet. Skorna som kändes så bra när jag hoppade runt och löpbandssprang lite i butiken kändes inte alls bra imorse. Jo lite bra, men inte så där perfekta som man vill ha dem, så de åkte snabbt av. Eftersom jag hade beslutsångest i butiken så blir det helt enkelt det andra skoparet och jag vet att jag blir nöjd :)

Det blev med andra ord ingen löprunda på bandet idag utan rask promenadstart och sen överkroppsprogrammet i gymmet. När jag körde igenom programmet med Micke när jag fick det tyckte jag om det, men inte när jag har kört det på egen hand. Dels är det för att det är lite anpassat efter storleken på Mickes härliga gym, men också för att saker ska göras på tid och det är lite knöligt. Nästa gång (som inte blir imorgon) ska jag köra mitt gamla styrkepass...det gillade jag skarpt! Om man bortser från att varken skorna eller programmet kändes hundra idag gillade jag ändå min morgonstund i gymmet. Mera sånt!


Efter den inledningen på dagen tog jag mig till söders höjder och den här utsikten. Underbar start på den här dagen innan jag sen begav mig mot jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar