torsdag 17 mars 2011

Ruffie training

Idag fick jag förmånen att testa Ruffie training med Musse Hasselvall och Usama Aziz på Sportlife Östermalm. Det var ett tufft, härligt utmanande och ganska uttröttande pass. Genom i stort sett hela passet gör man övningarna två och två. Jag och Marathonmia parade ihop oss och efter det har jag bestämt mig för att testa lite militärträning :) Men det är bara att konstatera att det går att pusha säg lite hårdare än man tror och vid de härliga benböjen med Mia fastklistrad på kroppen fick jag grymt bra pepp och insåg att mina benmuskler är rätt fina ändå. Det var kul att få köra med Mia och jag tänker ge henne bättre match i vissa grenar nästa gång vi möts!

Det var ett roligt pass och Musse och Usama får det att verka lätt vilket är härligt, men jobbigt när man själv försöker få till det lika lätt :) Det här är helt klart ett pass jag vill köra igen...snart! Efter passet bjöd Holistic på god liten drink (lite lätt darr på handen...) som jag fick i mig två av och sen blev det en minivariant av kesella och bär. Så tacksamt! Av Holistic fick vi även en liten goodiebag med bland annat proteinpulver. Något som jag ju tänkt köpa bra länge så det var grymt bra!

Jag och Mia efter passet:

1 kommentar:

  1. Ser fram emot motståndet :) Kanske svischar du förbi mig på spinningcykeln :)

    SvaraRadera