lördag 4 juni 2011

Morgonjogg i solen!

Som jag har längtat och fått lägga åt sidan de två senaste veckorna...inte en fri dag/kväll som jag har kunnat komma iväg. Men imorse stack jag iväg, dock utan både tidtagning och musik då jag hade glömt att ladda ipoden vilket jag märkte när jag var i spåret. Det var bara att köra utan och jag bestämde mig att efter att ha joggat lite lugnt öva på att öka löpsteget för att så småningom bli snabbare. Erkänner att det var jobbigt men vilken härlig känsla. Nu gillar jag ju att springa, men jag förstår dem som är snabbare. Nu är det bara att envist jobba vidare på löpningen. Det blev bara två varv (2,5 km totalt) men det var grymt skönt att få komma ut...speciellt efteråt när jag satte mig i skuggan på en parkbänk och stretchade lite :)

Härlig start på dagen! Dagen blir inte sämre när jag kommer hem och hittar en lite hyllning i fina Ninas blogg. Sånt gör en lycklig över att ha så underbara vänner!

Strax iväg för att luncha i solen, härliga långhelg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar