onsdag 8 juni 2011

Tisdag med dubbel träningsglädje!

Igår, precis som flera dagar under långhelgen, har Stockholm badat i sol och värme. Helt underbart! Igår när jag tog bilen till KTH-hallen i vanlig tisdagsordning (dock lite senare än vanligt) sa bilen 27 grader och jag tänkte att jag kanske har ett par deltagare på klassen i dessa tenta- och terminsslutstider. Kommer fram och lyssnar av med receptionen om det är några som har kommit och får hör att det bara är två som inte har kommit....av fyra tänkte (och frågade) jag, men det var av 13 och vi blev 14(!!) till slut. Helt fantastiskt att 14 stycken hittade in från sommarsolen och ville komma och köra med mig! Och som de rockade trots värmen! Ni som har läst om mina tisdagar tidigare vet att jag gillar dem och det är kvällar som igår som gör dem så underbara!

Efter det grymt härliga passet var det dags att ladda om en sväng i solen med en energibar och vatten innan det var dags att dra vidare till Sats Täby och köra ett boxpass med min medkombatant K. Det var riktigt kul, precis som förra gången men jag fick inte riktigt till slagen med vänstersidan...revansch nästa gång!

Idag har jag en hungrig dag vilket nog kan bero på att det blev sisådär med middag igår i och med det dubbla passet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar