onsdag 8 juni 2011

Test: Indoor W

Idag har jag testat Indoor Walking för första gången då vi hade inspirationskväll med instruktörsgänget från KTH-hallen och det fanns flera roliga pass på Sportlife Odenplan att välja mellan. Jag har aldrig testat Indoor W tidigare, men är ju en nyfiken själ och blev riktigt glad när jag fick chansen. Instruktören Björn var pedagogisk och bra och jag gillade upplägget. Det var en del teknik bakom vissa delar av passet som exempelvis när vi inte skulle hålla i oss och springa...jobbigt, utmanande och ganska kul. Jag vill absolut testa det igen! Och gärna med en annan instruktör för att se om det finns skillnader (vilket det ju mest troligt finns)

Sen var det dags för Functional moves...jag gillar ju det även om jag och stepbrädan inte riktigt är kompisar än (golvet funkar också), men vad jag saknade Jessica som instruktör. Det var egentligen inte så att hon som hade passet inte var bra, hon var bara inte som jag vill ha det när jag kör FM.

Två svettiga pass var det hur som helst...grymt svettigt! Jag drack en halvliter bara sådär efter passen, så gott! Och det var i alla fall kul att få träffas och träna ihop stora delar av instruktörsgänget. Vissa har man ju inte träffat tidigare utan bara mailat eller smsat med.

Ingen bild för jag helt enkelt glömde, men jag lovar att kompensera med många bilder från helgen nästa vecka istället :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar