tisdag 14 juni 2011

Terminsavslutning!

Idag var det sista tisdagsspinningen på KTH-hallen innan sommarschemat drar igång nästa vecka. Fem härliga deltagare hade hittat in i salen och tog sig igenom 70/20 intervallerna som jag hade lagt in i dagen efter inspiration från Jessicas klass i Åre. När fyra av fem inte pratar svenska blev passet spontant på engelska. Jag brukar ofta köra ganska mycket dubbelt, men nu blev det bara lite svenska.

Efteråt bjöd jag på hallon- och vaniljsmoothie med bland annat proteinpulver från Holistic. Jag lovade förett tag sen att jag skulle bjuda på något ute i solen på terminsavslutningen, men nu regnade det ute så det blev i salen istället. Jag gillar verkligen deltagarna och idag var det bara kändisar på passet. Kommer att sakna dem under sommaren och även flera av dem som inte var där idag.

Nu blir det lite sommaruppehåll för mig. Har några klasser i sommar, ett par på KTH-hallen och några i Frescatihallen. Vid närmare eftertanke ska jag vicka i Frescatihallen redan nu på söndag. Kom och gör mig sällskap! Annars kommer det att framgå av veckoplaneringen när jag har pass.

Idag lånar jag inte bara inspiration till pass utan även en bild från helgen från Jessica. Längtar verkligen tillbaka till den här vyn, det trevliga sällskapet (varav några på bilden), till träningen, maten och hotellet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar