söndag 19 juni 2011

Kort löptur med färg

Förra helgens ganska träningsinriktade lördag fick möta sin kontrast igår. I fredags bestämde jag mig för att vila i och med att jag kom hem sent från jobbet och inte hade ätit. Igår när jag vaknade bokade jag in mig på ett spinningpass och tänkte att det var längesen jag var på ett en helgmorgon. Sen gick det inte många minuter förrän jag var inbokad på en spontanfrukost hemma hos en gammal kompis som jag inte träffat ordentligt på väldigt länge. Passet avbokades raskt. Efter en trevlig förmiddag hade jag en liten bonusstund innan jag skulle iväg och vara barnvakt och passade då på att ta mig ut i det korta spåret på 2,3 km. Jag tog mig runt på 13,04...tittade på tiden på upploppet och jagade 13 blankt, men jag lyckades inte riktigt. Även om det blev kort var det riktigt skönt att få komma ut lite. Jag sprang i den träningstopp från Röhnisch som vi fick i goodiebagen i Torekov förra helgen. Jag gillar färgen :) Jag tränar väldigt sällan inomhus med t-shirtmodell då jag föredrar linnen, men utomhus är det en annan sak...och vem har sagt att man inte kan ändra sig ;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar