måndag 13 juni 2011

Hemma från Torekov!

Hann aldrig få ner några ord om helgen igår så här kommer några korta rader och ikväll kommer ett utförligare inlägg om helgen. Jag har spenderat helgen på Torekov hotell med Bloggar om träning som anordnade en träningshelg (med guldkant). Och vilken helg! Den har varit helt fantastisk på många sätt och otroligt välordnat. Vi har både tränat och slappat, njutit av härligt väder, underbara omgivningar, god mat och sist men inte minst sällskapet...mycket trevligt gäng på elva personer var vi. Och jag har dessutom gått på min första dansklass, mer om det ikväll :)


Efter fem pass i lördags såg det ut så här i fina spaloungen i väntan på lite lyxig massage som hotellet var snälla och bjöd våra kroppar på. Bilden har jag lånat från Annica då jag har mina egna bilder på den andra datorn...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar