onsdag 4 maj 2011

Vecka 18 rockar so far!

...i alla fall träningsmässigt. Igår var det tisdag och härliga tisdagsklassen på KTH-hallen. Det var ett hungrigt och fokuserat gäng som tog sig an pyramiden på nytt. En av stammisarna, utbytesstudenten Brenda, var där för sitt sista spinningpass eftersom hennes kort går ut. Jag kommer garanterat sakna henne på passen för hon ser verkligen ut att njuta av tiden på passet och levererar många härliga leenden. Det är tur att det finns så många andra fantastiska deltagare. Hon ville i alla fall ta ett foto med mig för att komma ihåg mig :) Vi tog ett before and after picture...jag har inte fått det av henne ännu, annars hade ni kunnat få se det.

Idag förgyllde jag kvällen med att gå på Jessicas härliga spinningklass. Det är så härligt att få vara deltagare ibland och idag bara njöt jag och med ett leende på läpparna tog jag mig igenom de intervaller som Jessica bjöd oss på. Bestämde mig i sista sekund för att ta av mig pulsband och klocka (ingen pulsklass) och bara lyssna på kroppen. Ett mycket klokt beslut och det var skönt att bara få känna.


Efter cykelturen i lördags

Blev dock ingen vettig middag så nu är jag sjukt trött och ska krypa ner under täcket.

2 kommentarer:

  1. KRAM på dig och tusen tack för idag!

    SvaraRadera
  2. Tusen tack själv! Ser fram emot att få komma tillbaka och rocka lite mer. KRAM

    SvaraRadera