onsdag 11 maj 2011

Spinning inne i sköna maj

Stockholm fullkomligt badar i sol och härliga sommartemperaturer. Därför kändes det igår som att jag är glad om jag får några deltagare som vill komma och köra pulsfokus och intervaller med mig. Fem engagerade deltagare tog sig an passet med grymt fokus. Det är så roligt att ett par av dem kom fram innan och frågade om det blev det skulle bli det utlovade upplägget som jag hade nämnt förra veckan för de var riktigt taggade på det :) Jag gillar när de kommer taggade och vilket fokus de hade på sin puls. Finfina pulsklockor rakt igenom passet, så härligt att se! Nu har jag utlovat picknick efter terminsavslutningen om det är fint väder, men det är några veckor kvar tills dess...Det fina vädret gjorde att jag efter passet ville ut och springa lite, men jag hejdade mig och gick hem och åt middag istället. Har lovat mig själva tt gå ut i lagom takt med löpningen, men imorgon är det dags igen :) Bilden är från förra veckans pass då den här tjejen hade terminsavslutning.





Ikväll är det ett 75-minutersvick på Frescatihallen där det är öppet hus. Hoppas att det kommer ett gäng och rockar med mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar