onsdag 11 maj 2011

Det är bara att konstatera att solen drog mer än mina 75 minuter i spinningsalen idag. Och jag förstår...jag hade nog också spenderat kvällen utomhus om jag inte hade det här inbokat. Var nämligen grymt sugen på att få springa lite. Jag hade i alla fall sällskap av två killar på passet som körde på bra under hela passet. Men jag undrar ju var alla ni var...kan iofs tycka att mina långväga läsare är ursäktade, men ni andra ;) Fast ni kanske sparar er till den 21 juni eftersom det då även är picknick efter passet. Dagens bild avslöjar inte ens att det är jag eftersom det togs i farten och är suddigt, minst sagt, så istället får ni en annan darrhänt bild från förra veckan när jag gästade Soffan.

Och nu (läs imorgon torsdag) när jag har laddat i tre dagar för att få ut och springa i det härliga vädret ska det ju bli helt plötsligt bli sämre. Så länge det inte öser ner ska jag nog ut och pressa mig lite imorgon, längtar så!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar