torsdag 5 maj 2011

RPM

Den här veckan ligger tydligen fokus på spinningcykeln och då främst som deltagare...jättehärligt! Imorse vaknade jag upp, fortfarande med ett leende på läpparna från gårdagens härliga kväll. Jag suckade inte ens när jag hade gått till garaget och insåg att nycklarna låg i andra jackfickan istället för i träningsväskan eller handväskan. Det är en bra start på dagen!

Idag gästade jag Soffan på hennes core och RPM på Sportlife Östermalm. Jag var där för att testa RPM för första gången och tänkte att gå på ett av RPM-frälsta Soffans pass var en bra introduktion. Jag var både skeptisk och nyfiken. Sammanfattningsvis kan jag säga att jag inte är störtförälskad, men ska helt klart ge det ett par gånger till precis som Soffan rekommenderade. Det är verkligen ett annat sätt att cykla på och ändå inte med nya uttryck och positioner. Jag gillar att testa nytt och att få cykla med Soffan var kul. Det blir ju fler gånger :) Sen ska jag ge er en full bedömning. Nu längtar jag till mitt pass på lördag och att få ge allt på ledarcykeln igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar