torsdag 19 maj 2011

Spinning, box och mycket god mat...

...det summerar nog min vecka skulle jag nog vilja påstå! I alla fall det senare ;) I tisdags hade jag en helt underbar träningsdag som började med det sedvanliga tisdagspasset som jag höll i på KTH-hallen. Sen laddade jag om och åkte ut till Sats Täby för att möta upp en grym kollega för att gå på ett box-pass. Jag har inte varit på många år och såg nog fram emot det med skräckblandad förtjusning. Väntandes utanför salen var jag väldigt glad över mitt sällskap då alla såg sjukt seriösa ut. Mina fördomar sa mig att det främst var småbarnsföräldrar som hängde på Sats Täby. Det är det inte kan jag konstatera. Passet var 90 minuter och jag trodde nog att det skulle vara ännu högre tempo. Det var ett jobbigt pass, tro inget annat, och framför allt var det sjukt kul! Bra pepp av K också. Det här ska vi göra om fast först om två veckor. Ser fram emot det!

Sen var det där med träningsvärk...var igår morse grymt besviken på att det bara kändes lite i armarna, men nu så. Sen igår kväll har det kommit mer och mer och nu är det framför allt ryggen som känns, vid skulderbladet och främst på vänster sida. Den sidan fick nog kämpa lite mer. Skön känsla ändå!

Sen var det den goda maten...har lyckats äta god mat ute även idag, en vegetarisk tallrik på Kharamzi. Mycket god och alldeles lagom.

Inser att det är dåligt med bilder nu...bättring utlovas imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar