söndag 15 maj 2011

Lycklig...

...trots håll på två ställen under halva sträckan (den andra halvan av den) på dagens två varv (2,5 km) så var det grymt skönt att få komma ut. Jag tänkte sticka ut direkt när jag kom hem från min helg i Göteborg, men när jag och bilen körde in i Stockholm kom regnet och min motivation sjönk och slutade med matlådetillverkning istället. Sen dök en alldeles ljuvlig sol upp och trots en minimiddag i magen kunde jag inte hålla mig från att bege mig ut en sväng. Så att jag fick håll var nog inte helt oväntad med tanke på uppladdningen :) Första varvet var en njutning rakt igenom och trots att tiden inte förbättrades mer än ett par sekunder så kändes stegen lätta. Jag har laddat på bästa sätt i helgen med gamla och nya vänner och det hade jag med mig tillsammans med ljuv musik i öronen.

Andra varvet hade jag alldeles för mycket fokus på mitt håll och det blev ett långsamt varv där fokus blev att springa hela varvet, vilket jag också gjorde. Skönt!! Fokuset släppte endast under refrängerna i Dance with somebody med Mando Diao...kan inte låta bli att springa lite snabbare när den kommer.

Nu ska jag ladda för en ny härlig vecka med många roliga inslag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar