söndag 3 april 2011

Blandad söndagskompott

Två vilodagar bakom mig snart. Jag hade så gärna velat köra idag, men tiden hinner inte riktigt till för jag har helt enkelt valt att prioritera massa andra saker idag. Igår röjde jag på jobbet så nu ser man skrivbordet igen. Nu ska jag snart byta rum så jag behövde röja av den anledningen men också för att få lite bättre ordning och mer plats. Jag gillar att få rensa och slänga så gårdagen var väldigt bra ur den aspekten.

I fredags hade jag inte min planerade vilodag utan var på mitt första Shape på Sats Stadshagen. Jag vet inte riktigt om jag gillade det och jag vet inte hur mycket (eller lite...) jag gillade instruktören. Jag fick aldrig riktigt upplägget förklarat för mig vilket jag hade velat, men jag fick träningsvärk i baksidan så något fick jag iaf :)

Söndagen har bland annat bestått av ett spännande möte som förhoppningsvis leder till nya träningsutmaningar för mig.

Veckan som vi har framför oss innebär mindre av ledarcykeln (bara ett pass och inte förrän på lördag) och mer av egen träning. Saknar redan tisdagspasset, men ser fram emot att få träffa dem nästa gång. Jag kommer att vara borta med jobbet stora delar av veckan och jag kan säga att väskan är fullpackad med träningskläder (och ett och annat middagsplagg :) ). Jag ska nämligen passa på att träna när jag är borta för jag ska bland annat konferera på Sankt Jörgen Park.

Nu vidare mot nästa söndagsuppdrag....boka resa!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar