tisdag 26 april 2011

Träningsvärk!

Igår hade härliga Jessica ett Functional Moves-pass för oss som var lite träningssugna i sommarvärmen. Jag har passat på att vara ute mycket under hela veckan så det kändes helt okej att krypa in på mysiga World Class Vasastan för en svettig timme, för svettigt var det. Det var mitt andra FM-pass och jag var lite mer spänd den här gången och var nära att snubbla ett par gånger på brädan. Men all in all så var det en fantastisk och utmanande timme som jag gärna gör om snart igen. Vissa övningar var verkligen Annica-övningar som jag bara ville ha mer av och vissa var inte riktigt kompatibla med min kropp, men det är det ju inte alla övningar som är :) Och då har man lite att jobba på! Resten av min annandag påsk var jag ute och njöt av det underbara vädret.

Idag sitter träningsvärken som en smäck och den är ju ändå ett litet bevis på att jag kämpade på bra under gårdagens pass :) Sånt gillar jag! Det är främst i rumpan, men sen även låren, lite i magen och lite vid ena skulderbladet. Jag har idag varje gång jag rest mig från skrivbordsstolen behövt ta lite fart och lagom tills jag har gått igenom mitt rum börjat gå normalt :) Jag avvaktar morgondagen med att helt och hållet konstatera att det bara är skönt med träningsvärk, kan ju fortfarande bli värre...Än så länge är det dock en riktigt skön känsla.

TACK Jessica för att jag fick komma och utmana min kropp! Eftersom jag missade att fota Jessica trots att jag höll i kameran (fokus var någon annanstans) så blir det en bild från i lördags efter passet då jag åt mellanmål i solen och sen bara passade på att njuta lite (den uppmärksamma ser att nagellacket matchar outfiten).


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar