tisdag 12 april 2011

Underbar tisdag...igen!

Tisdagar är ju en favoritdag i min vecka med tanke på att jag har mitt pass på KTH-hallen då och idag var inget undantag. Dagen till ära så var det inspirationsdag i hallen och jag hade dessutom finbesök av en mycket fokuserad vän. Fullsatt klass med många engelsktalande gjorde att det blev dubbelkommando från min sida...men det gör jag så gärna! Idag bjöd jag på intervaller på 5, 4 och drygt 3 minuter. Deltagarna öste på i vanlig ordning och ger mig så mycket energi. Det är så härligt med stammisarna (saknade dock flera) och att det varje vecka hittar in ett gäng nya.

På fredag ska jag hoppa in på ett spinningpuls pass till vilket jag ser fram emot. Annars dröjer det till påskafton innan det är dags för mig att spinna igen.

Nu är det dock dags att släppa träningen, fixa matlådan och sen krypa ner med boken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar