söndag 25 november 2012

Nästa veckas träning

Summerar den gångna veckan lite som crazy week och jag insåg i början på veckan att den inte skulle bli som jag hade tänkt mig träningsmässigt och då syftar jag på min träning, träningen för min kropp och för mig själv. Var iofs superglad över cykelpasset jag fick till i fredags så en upp för den i veckan. Eftersom jag tyckte att sju klasser och en klass som deltagare den här veckan inte räckte så ökar vi den kommande veckan :) Till åtta....

Måndag: Core 45 min KTH-hallen + Spinning 45 min World Class Vasastan 17.45 (har nog vickat på olika pass på måndagar alla måndagar utom en den senaste en och en halv månaden, men det är sköna träningsdagar!)
Tisdag: Vickar på Spinning 30 min 07.00 World Class Vasastan + har min alldeles egna Happy Tuesday Spinning puls 18.00 KTH-hallen
Onsdag: Spin 55 min Frescatihallen 18.00. Tänkte försöka få till egen styrka på onsdagkvällen också!
Torsdag: Vila! Tänkte få in lite rörlighet och stretch på kvällen :)
Fredag: Spinning 45 min World Class Kista 06.45 och förhoppningsvis Cycling på Sats Hötorget (som deltagare!)
Lördag: Spin 55 min Frescatihallen 10.00
Söndag: Spinning 45 min World Class Vasastan 11.05 + Sofies Ironmancykling 90 min på eftermiddagen. Lunch där emellan känns väldigt viktigt!!

Hepp hepp, mycket spinning till veckan! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar