onsdag 7 november 2012

Löparglädje!

Vilken fantastisk härlig känsla!! Som jag har längtat efter att få komma ut i skogen, men flera saker har stått mellan mig och skogen. Men inte idag :) Idag fick jag leka mig fram i skogen utan koll på sträcka (knappt 4,5 km skulle jag gissa) eller tid. Jag tog sällskap av min gamla hare som var med mig när jag sprang första gången, när jag sprang mitt första lopp, som hejarklack när jag sprang Lidingö tjejlopp och som har supportsprungit med mig när jag har velat ha en hare i skogen fast han är grymt mycket snabbare. Det var perfekt väder för mig att springa i och jag gjorde flera flera glädjeskutt under de två korta, långsamma, varv vi sprang. Gjorde ett par skrämselskutt också, dels av möte och dels av harens skugga :) Fantastiskt härligt! Ren och skär glädje i mina löparkläder som jag saknat och mina nästan självlysande favoriter från Asics :)

Efteråt lekte vi lite med kameran vilket också var kul (fick göra mååånga skutt!)

Ni anar inte hur mycket glädje det är i det här skuttet :) 

Härliga Smartwoolunderställ

                                             
Nära och lite längre ifrån, haren hittade det fina ljuset...

Haren och jag....






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar