fredag 23 november 2012

Happy weekend!

Fredagar startar på World Class i Kista med ett gäng sköna deltagare. Vi saknade några som var iväg men några sköningar gjorde mig sällskap. Alltid en bra start på fredagen! Idag behövde jag dessutom inte stressa till jobbet då jag skulle på konferens på söder. Bra konferens i stora delar och det var riktigt inspirerande med alla nya intryck man får när man får förflytta sig från kontoret för en dag och träffa andra likasinnade.

Efter konferensen hade jag bokat in ett cykelpass som deltagare. Det är alltid lika skönt att inte behöva prata under klassen (även om jag älskar att hålla klasser!) och bara mata på. Den här veckan har jag hittills haft fem klasser varav den senaste som sagt imorse och det kändes i benen på Carinas sköna klass. Det var inget problem flåsmässigt där hade jag kunnat ge lite mer, men benen sa verkligen ifrån. Men det är alltid härligt med lite personligt pepp för det ger en extra pepp och idag var intervall två och sex (av sex) helt klart jobbigast. Där emellan fick jag ett bättre flyt i benen. Har bokat in mig nästa fredag också och hoppas att jag kan gå från jobbet så att jag hinner :) Och jag blev även påmind om att jag behöver byta batteri i pulsklockan för det är ganska trevligt att få den loggen på träningen. Det var längesen nu....

När jag kom hem kröp jag in under filten och har myst i mitt sköna hörn på soffan sen dess. Riktigt trött är jag och ska faktiskt snart krypa ner. Imorgon hoppar jag upp på instruktörscykeln på Frescatihallen igen. Sen är det lunch med en fin vän som jag knappt har sett alls under hösten. Annat under helgen är plugg och lite mer plugg och planering för nästa vecka med mat och träning. Behöver planera nu de närmsta veckorna fram till jul för det börjar bli ganska fullt i kalendern tills jag åker, har bara några få kvällar helt obokade... I och med att jag åker ett tag innan jul går ju några dagar bort då också. Hej och hå! Sen på söndag är det ju klass igen och på eftermiddagen är det fika och bio. Happy weekend! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar