fredag 2 november 2012

Ett brev kommer lastat....

Precis när jag börjar skriva lyser solen in på mig genom fönstret för första gången idag, härliga solen! Visste väl att du skulle komma och förgylla min fredag ytterligare även om regnet i natt och imorse inte berörde mig alls. (Det enda som egentligen är jobbigt med regnet är att allt blir så blött).

Idag hämtade jag ett paket (på Filmkedjan vilket kändes superkonstigt, speciellt när de står i Halloween kostym och langar paket) med godsaker som jag beställde i måndags. I måndags tyckte jag nämligen att jag behövde liva upp mig lite och passade på när Casall hade fri leverans och köpte ett par tights (3/4) och en top. Toppen syns inte jättebra mot min soffa, men tightsen betydligt bättre :) Tightsen får mig glad och så träningssugen. Lovar att visa upp dem in action också snart! Tänk att träningskläder kan göra en så glad :) På söndag gör de premiär på spinningcykeln på World Class Vasastan då det är dags för min sköna söndagsklass. Och då blir jag gärna en karamell :)



Skön är också min fredagsklass kl. 06.45 på WC i Kista. Det är ett skönt gäng som kommer varje fredag och idag fick de mig att glömma min sömnlösa natt och bara le. Livet som instruktör är bra härligt! Speciellt när man får så mycket tillbaka. Och det får jag av mina härliga deltagare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar