måndag 29 oktober 2012

Joy of Cycling

Om man börjar med att konstatera att eventet placerades fel helg (faktiskt flyttat en gång pga en dubbelbokning, men det är sånt som händer), så har vi gjort den tråkiga delen. Många som ville vara med men som inte kunde av olika skäl.  Många som vill bli kontaktade inför nästa gång och kära ni, ett nytt datum släpps snart! Håll utkik.

Det blev ett modifierat event på grund av sena avhopp eftersom jag inte ville ställa in helt. Dagen började precis som planerat med en bergsklass med mig och sen kom Fredrik Ekedahl direkt från sin ordinarie lördagsklass och höll en klass för oss på Joy of Cycling. Och vilket engagemang hos de supertaggade deltagarna. Sån energi och de gav så mycket tillbaka. TACK underbara ni! Nedan ser ni nästan hela gänget som var med och cyklade och invigde Joy of Cycling! Härliga deltagare som skulle vilja ha det här en gång i månaden :) Sånt värmer verkligen. Stort tack till Fitness Magazine som försåg deltagarna med en tidning för att gå hem och fortsätta inspireras i soffan. Fitness som för övrigt nyligen lanserat en ny hemsida som blev så fin och mycket mer tilltalande.  Och även stort tack till Gococo som sponsrade med deras fantastiska strumpor. I samband med att jag fick bidraget till eventet passade jag på att köpa några fler par till mig själv också. Supersköna och snygga! Helt klart värda att spana in och testköpa ett par. Det var så jag gjorde och jag blev helt kär, i strumpor!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar