söndag 24 juli 2011

Semester!!

Det kändes konstigt att lägga in semestermeddelande på mail och telefon på jobbet, konstigt men härligt! Med tanke på hur öde Stockholm är (bortsett från turisterna) så får jag nästan känslan av att jag är den sista som går på semester. Semestern har inletts med en härlig helg här hemma. Igår var jag och en kompis på Popaganda & Parkteaterns endagsfestival i Galärparken. Riktigt härlig sommarkväll med bra band. Det sista var dock inte riktigt lika bra som de övriga som vi såg så efter några låtar smög vi oss iväg. Det är alltid kul att få göra nya bekantskaper med band. En av anledningarna till att jag drogs till att instruera spinning var musiken och att genom den få sätta ihop egna pass. Sånt påminns jag om under kvällar som igår. Även om musiken igår inte passar så bra på ett spinningpass hämtar jag ändå massa härlig inspiration.

Det enda som om möjligt ligger lite på minussidan nu så här i början på semestern är att jag i lördags morse vaknade upp med en skrapig hals. Det var verkligen som att den kände på sig att det var inte läge att göra sig till känna förrän då :) Har ju trots allt haft tre spinningpass den här veckan...Jag har så sett fram emot löpturerna längs grusvägarna hos min moster och hoppas att halsen ger med sig om någon dag. Annars får jag väl hålla till godo med mina stolar, en bra bok och bara umgås med släkten. Inte fel det heller! Är det semester så är det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar