söndag 14 augusti 2011

Sommar och höstterminsstart!

Sommaren är inte slut än på ett tag i min värld, men imorgon smyger höstterminen igång. Jag är tillbaka i stan efter tre veckor då jag varit på vift och bara mellanlandat hemma och imorgon börjar vardagen. Jag är som många andra som verkligen gillar terminsstarten, men som gärna hade haft lite mer semester. Träningsmässigt har semestern inte varit lysande. Började med en förkylning i några dagar och sen har jag bara varit på icke träningsvänliga ställen, men har haft en toppensemester ändå!

Träningsmässigt hade jag en höjdpunkt under semestern. Jag fick möjligheten att ha en pt-timme i rörlighetens tecken med Johanna Andersson när jag var i Göteborg. Ren och skär lycka när vi kom fram till att hon jobbade när jag var där. Min kropp jublade i en timme och även en bra stund efter. Och i hela mig finns inspirationen och nya härliga övningar kvar. Jag ser fram emot att få ta mig an dem igen efter en veckas uppehåll.

Jag har laddat hela mig med inspiration och är så redo för höstterminsstart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar