måndag 4 juli 2011

Bra måndag!

Tror att måndagar är mina dagar just nu :) Man känner redan från början att det blir en bra måndag när man får den här frukoststarten. Havregrynsgröt med färska jordgubbar (så gott!), tidningen och dessutom blommor som förgyller frukostbordet. Jag som älskar blommor, men av någon konstig anledning väldigt sällan köper till mig själv, gillade frukostbordet lite extra idag! (Blommorna är dock lite rakare nu än då)

Dagens mat fortsatte sen i samma anda med den godaste matlådan på länge (hemgjord pizza med grillade grönsaker), finfint mellanmål och sen en riktigt god korvgryta hos goda vänner efter spinningen.

Maten har utmärkt måndagen, men även dagens spinningklass. Jag har varit sugen hela dagen på att få köra passet och skuttade iväg från jobbet i träningskläder. Det var gäng som hade hittat in i salen varav flera nya ansikten. Riktigt kul! Det var ett pass där intervaller, backar och raksträckor flätades samman och kom tillbaka i tre block dessutom med en finallåt som jag annars så sällan har. Har kört musiken på det här passet ett par gånger nu i olika konstellationer och av kommentarerna efteråt så ska jag nog ha kvar den nästa vecka också. Får dock fundera på om det blir samma upplägg... Själv blev jag riktigt partysugen av musiken och skulle önska en annan veckodag än måndag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar