tisdag 19 juli 2011

Måndagar = bra dagar!

Har spenderat helgen med en mycket god vän i Köpenhamn. Helgens stora grej och anledningen till Köpenhamnsresan var Take That-konserten på Parken som blev inställd på lördagen. Innan dess hade vi förutom shoppingstrosande i Köpenhamn även hunnit med en lång och härlig middag på fredagkvällen på Umami. Umami har en tempura och en sushi som gör mig lycklig och jag är glad att jag hittade stället. Drinkarna i baren var också goda :) Satte upp mitt ganska tjocka hår i en knut med fyra små hårnålar innan vi gick, fick stötta upp med en extra nål under kvällen, annars var både jag och Nina förvånade över att det höll så bra. Bildbeviset taget när jag kom tillbaka till hotellet.

Förutom en hel del promenerande fredag och lördag så har kroppen vilat i tre dagar. Det gjorde att min kropp sprudlade när jag närmade mig KTH-hallen igår. En månad sen jag var där senast och mitt första sommarpass. Det var så roligt att köra passet och det var trots semestertiderna bra med deltagare vilket gjorde det ännu roligare! Det var riktigt varmt i salen trots öppen dörr. Det var ett pulspass där deltagarna fick chansen att höja pulsen i tre block. Och riktigt fina klockor och svettiga pannor (och tröjor!) följde oss genom passet. Jag tror att alla var riktigt nöjda med sina insatser. Det såg så ut efteråt och med all rätt! Bra måndag med andra ord :)

Den här veckan ska jag tillbaka och köra två pass till på KTH-hallen, torsdag och fredag. Kom och gör mig sällskap!

2 kommentarer:

  1. Visst är den! Jag gillar den skarpt och den längtar redan efter nästa chans att få visa upp sig!! Sen att jag blir lite snyggare i den är bara bonus ;)

    SvaraRadera