tisdag 12 juli 2011

Löpning, håll och biltvätt!

Efter jobbet idag visste jag inte riktigt vilket ben jag skulle stå på. Hade lite halva funderingar på Ikea, som jag strök när skogen ryckte betydligt hårdare i mig :) Jag ville ut i den friska luften, känna dofterna från skogen och bara njuta i solen och vinden. Och trots att Nike+ GPS:n har låst sig (antagligen för att jag knappade in fel lösenord 3 ggr efter uppdateringarna) och jag skulle få köra på bara tidtagning så var jag riktigt taggad. Det höll i sig i en och en halv kilometer ungefär innan jag fick håll. Ett håll vid revbenen och som naglade sig fast resten av passet vilket jag tyckte var oförskämt. Jag tror att det blev ca 3,8 km om jag går efter hur långt spåret sägs vara och hur jag sprang. Trots hållet och motvinden så var det riktigt skönt ända in i slutet! Men fort gick det verkligen inte. Nu ska jag bara få Nike+ att funka också innan jag beger mig ut igen. Nedvarvning och sen stretch i gräset var inte heller annat än lyx. Gillar helt enkelt att bara få vara ute.

Efter löpningen åkte jag och tvättade och dammsög bilen och ägnade mig lite åt smidighetsträning när jag skulle in överallt med dammsugarslangen i den lilla bilen. Också ganska fin träning :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar