tisdag 1 februari 2011

Back in business

På tisdagar är jag väldigt bra på att gå från jobbet i tid eftersom jag ska iväg till KTH-hallen och ha min klass. Jag gillar tisdagar helt enkelt! Förra veckan var det en tillfällig svacka och det vara bara några stycken som hittade in i spinningsalen. Idag var deltagarna tillbaka igen och det är ju lite roligare att köra när salen är mer välfylld. Min klass är en Activio-klass vilket jag gillar och som deltagarna verkligen gillar. De stannar kvar efteråt och pratar puls, funderar, diskuterar och engagerar sig. Idag stod extensiva intervaller på schemat, först tre minutrare och sen fyra minutrare. Alla deltagare gav verkligen allt och finalen till en gammal klassiker satt som en smäck!



På lördag är det dags igen för lördagsgodis...dvs en bergsklass. Det var en hyfsat populär klass i höstas när jag körde den vid ett par tillfällen och nu är det dags igen. Har en del ny musikinspiration så nu ska här kluras lite i någon dag på ordningen :) Längtar till lördag förmiddag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar