tisdag 8 februari 2011

Tisdagsspinning

Igår var det nytt upplägg på klassen, och en del ny musik. En hel del lika från bergsklassen i lördags, men inte samma upplägg på låtarna. Känner dock att jag måste få till musiken lite bättre till nästa gång för jag var inte helt hundra nöjd. Får sätta mig det på lördag en stund.

Jag har en pulsklass och när jag stod och hjälpte de nya med att trycka in maxpuls och förklara lite hur det fungerar märker jag att det är en hel del nya. Väldigt kul! När jag sedan skuttar iväg till ledarcykeln för att det är hög tid att dra igång passet upptäcker jag att salen är full. Jag har visserligen hälsat på alla, men stått bakom stereoskåpet vid Activio-tavlan och inte haft koll på hur många de var. Det var riktigt kul med så många nya med pulsband och härligt med en fullsatt klass som verkligen körde järnet. Det var till och med så att fönsterrutan immade mot slutet av passet vilket var ett härligt bevis på deras jobb.

Måste börja ta några fler bilder så att jag kan förgylla inläggen något, håll till godo :)

1 kommentar:

  1. "The joy of cycling" - awesome! Blir ju glad av att bara kika in här.
    Vad är det cyklingen ger som får dig att känna glädje?

    SvaraRadera