måndag 14 februari 2011

Snuvad på konfekten

Idag hade jag en obokad måndagkväll och lyckades boka in mig på härliga Jessicas måndagsklass på World class i Vasastan. Det skulle bli en grym start på träningsveckan. Det blev dock inte riktigt som jag hade tänkt mig utan när passet drog igång satt jag i bilen, visserligen supernära men ändå för långt bort för att hinna. Jag startade i god tid just för att det skulle kunna vara kö i det hala väglaget, men jag hade svårt att förutspå att en lastbil skulle fastna i Roslagstull och göra det om möjligt ännu segare i trafiken. Jag kände mig totalt snuvad på kvällens träning och dessutom väldigt dum gentemot WC där de hade varit så snälla och bokat in mig på passet. Jag hoppas ju att jag är välkommen en annan måndag istället.

Jag kom hem och tänkte att jag skulle spendera min första måndag kväll hemma sen i somras, men blev övertalad att åka och spinna klockan sju istället. Jag är så glad att jag tog mig iväg för att passet med Johan var grymt skönt och jag var totalfokuserad och fick till riktigt fin puls. Det blev trots allt en ganska bra måndagkväll trots allt :)

Nu kan jag bara slå mig till ro i soffan och invänta alla kärlekshälsningar ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar