onsdag 5 september 2012

Planering, fix och lite träning

Det är ganska tyst här just nu och det beror delvis på att många augustikvällar ägnades åt konserter och dagarna åt ny tjänst...dvs lite tid till bloggande, men även det beror även delvis på att planer smids och är i genomförandefasen just nu och snart, väldigt snart kommer vi till implementeringsfasen. Den fasen ser jag verkligen fram emot :) Joy of Cycling kommer förändras på fler än ett sätt och jag hoppas att alla kommer gilla förändringen!

Medan kvällsarbetet består av fix och trix så tränar jag på. Klasserna hålls som vanligt och förra veckan hade jag två extra klasser. Den här veckan har jag vilat både i måndags och idag. Börja lagom och lugnt kör jag stenhårt på, sen öser jag på igen i helgen :) Nästa vecka tänkte jag även lägga upp en bättre plan för träningen och så klart dokumentera den. Det där med att dokumentera träning och annat är av godo så det ska jag också bli bättre på. Höstlöfte!

Dags att gå tillbaka till planerna....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar