söndag 16 september 2012

Laddar för ny vecka!

Tänker tillbaka på dagens sköna klass på WC Vasastan med ett riktigt fokuserat gäng. De var fokuserade förra veckan och då undrade jag lite vad de hade ätit till frukost. Den här söndagen hade några fler hittat in i salen och det var lika fina frukostar i magen idag för de körde på med sånt fokus så det inte gick annat än bara le under min discokula. Nu hoppas jag att alla hittar tillbaka nästa söndag för då är det dags igen.

Samtidigt som jag tänker tillbaka laddar jag även för en ny träningsvecka med en bra känsla i kroppen. Det kommer bli mycket cykel i veckan, men jag är ju inte den som klagar :) Förutom de vanliga klasserna kommer jag även vicka på KTH-hallen på torsdag kl. 17.30. Kom och gör mig sällskap, kända ansikten är bara trevligt! Och varför inte på tisdagen också när ni ändå är i farten :)

Sen kan det hända att jag passar på att gå på ett pass som deltagare imorgon, men det är lite en bubblare. Eventuellt tar jag en vilodag och en bubblare är att jag vickar även då.

Den här veckan borde jag dock få in ett Bodybalance/rörlighetspass. Får se hur jag får till det....om inte annat ska jag se till att rulla ut mattan hemma och mjuka upp mig och stretcha lite. Min kropp längtar efter det. Note to self: Planera in det i veckan!

Frågan nu är vad jag tränar på fredag? Lite mer cykel kanske ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar