söndag 2 december 2012

Tights och tomtar...

Dagen började med min härliga söndagsspinning, dagen till ära invigde jag mina Fierce tights från Casall som jag köpte med den rabatt vi fick på T.O.D.-kvällen för några veckor sedan och som har legat och väntat på att få användas. Fantastiskt sköna tights, jag förstår verkligen varför de har blivit så poppis under hösten. På bilden får man bara en glimt av hur snygga de är :) Bra ös i salen och mycket härlig energi som spreds i salen! Söndagsspinning på World Class Vasastan rekommenderas varmt! Dock bara en gång kvar den här terminen med mig då jag går min utbildning nästa helg.


När jag hade fixat några ärenden gick jag rakt ner i källaren och hämtade lite adventsgrejer och några tomtar och har rensat upp lite i lägenheten och i klädkammaren. Men framför allt tagit fram några favoriter som kommer fram varje år (en del grejer får ligga kvar i källaren och vänta in en annan jul). Lite småmysigt blir det i lägenheten, jag som annars inte gillar pynt och småprylar överallt gillar tomtarna ett par veckor om året, men framför allt det mysiga ljuset som blir av stjärnan (det har jag varit svag för sen jag var liten och har alltid haft en stjärna där jag sover). Om ett par veckor är det nästan läge för mig att plocka ner dem igen eftersom släkten tillhandahåller med tomtar över julen och i år åker jag tidigare än vanligt.

Tomten är äldre än mig och tärnan lite nyare :) Ljusen ligger nog i den andra lådan...


Älskade julgrisar, de har en helt egen historia att berätta och de var borta förra året,
men nu är ordningen återställd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar