tisdag 11 december 2012

Frustrerad...och lucka 11

Är lite frustrerad och lite arg, allting är visserligen relativt. De som känner mig vet att när jag är arg kan det ju jämföras med en lite vågskvalp i ett vattenglas (dvs inte något som kanske märks för andra och andra vet troligtvis hand om det bara för att jag säger det). Hur som helst, antingen blir det bra av frustration och ibland inte. Men den här gången tror jag att det är det första, det är bra och kommer göra mig bestämd. Senaste tiden har många saker snurrat runt, landat och inte landat och jag har haft en väldigt späckad kalender. Idag fick jag en fika inställd på kvällen och jag kunde äntligen komma ikapp lite, men musten gick ur mig fullständigt. Egentligen inte trött bara inte taggad! Massa planer och tankar snurrar i huvudet och ikväll är det inte mycket som landar. Men det växer i mig, ett nu jävlar-humör.

Det finns mycket bra och roligt som händer, men även saker som gör mig frustrerad. Uppenbart! Jag skulle behöva ett par boxningshandskar just nu eller just ett tufft styrkepass där jag inte behöver tänka (så om någon vill ta sig an mig för en timme eller så...varsågod!). Just nu, i dagarna, behöver jag bestämma mig och det är inte lätt. Men vem sa att allt skulle vara lätt??! Det härdar, det gör mig starkare  och antagligen mycket bättre i längden :) Jag har sagt det hela året, 2013 är mitt år...på riktigt! Bara ett par veckor kvar till lansering av 2013 :)

En fin instruktörskollega tyckte att det var synd att jag skulle förstöra mitt stajlade hår med ett spinningpass...
det var dock så välfixat att det höll, still looking good ;)

Dagens lucka i den där julkalendern som jag har undvikit i en vecka nu (kommer baka tillbaka så småningom) är "I min väska". Frågan är nog snarare vad är inte i min väska :) Jag har telefoner, passerkort och träningskort en masse, hårnålar och snoddar (utom idag, var är alla snoddar???), vantar, mössa, glasögon, pennor, näsdukar, bok, handsprit, läppbalsam, nycklar, ansiktskräm och massa mer! Och träningskläderna? De har en egen väska :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar