söndag 22 januari 2012

Träningsplanering kanske lättar upp skrivkrampen :)

Coolt, nästan soligt ljus utanför fönstret trots att snön faller konstant och jag funderar på om vintern har någon motsvarighet till regnbågen. Mina tankar borde egentligen fokusera på de där meningarna i jobbdokumentet som har varit halva hela veckan, jag får bara inte till det den här veckan. Men en deadline säger att idag måste du bara vara klar så det är bara att bita ihop...inte ens under tidspress kläms meningarna ur...Ovanligt, men det löser sig nog innan dagen är slut.

Den här veckan har varit en mellanvecka träningsmässigt. Har haft en hel del annat inplanerat, visserligen har ett par saker blivit inställda men träningen passade ändå inte in. Känns lite konstigt och är en stor kontrast till förra veckan då jag med glädje skuttade mellan olika träningsanläggningar och landade . Nästa vecka är det som vanligt igen :) Förutom att jag inte har mitt vanliga gäng på tisdagsklassen då det är abonnerat. Kul det också! Måste lägga in färdigställande av specialklasserna i planeringen. Nästa lördag är det dags för distansspinning på KTH-hallen på deltagarnas önskemål. Hoppas på att många kan. Lördagar är ju annars en dag som det inte är några klasser i hallen. Annars har jag två fredagsklasser kvar och ser verkligen fram emot dem...det är ett så underbart sätt att starta helgen på :) Sen blir det lite annan träning också, vad funderar jag fortfarande på så förslag mottages tacksamt!

Dags att sluta fly den andra texten...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar