torsdag 6 januari 2011

Ny termin

Det är dags för en ny termin och vad andas inte nyare, fräschare och bättre än en ny termin :) Den här terminen blir även min första termin som instruktör med fast klass. Bestämt är att jag kommer att ha en klass på tisdagar på KTH-hallen, en 60 minuters klass med Activio. Det ska bli så kul att dra igång terminen på tisdag! Ser fram emot att få träffa deltagarna igen och få ge järnet från ledarcykeln. Och det är kul att få köra med Activio för det gillar deltagarna.

Jag är nu i full färd med att lägga upp terminen i stort, i alla fall i stora drag än så länge. Men framför allt är terminens första pass på väg att utformas. Upplägget är klart och musiken är i princip klar. Det är någon låt som saknas. Problemet är att jag vill ha en låt i ett ganska snabbt tempo, men som det lät blir när man letar efter något specifikt, man hittar inte den rätta... Så är fallet nu, men det kommer att lossna var så säker! Och som den goda planerare jag är har jag ju en backup låt som är bra den med :) Imorgon ska jag bege mig till hallen och köra igenom klassen alldeles för mig själv, hoppas att det känns lika bra på cykeln som i soffan :)

Apropå på låtar snubblade jag över den här på nytt häromdagen. Gillar ju The Knife och Heartbeats har alltid varit en favorit, men här görs den så avskalad och fin...ren njutning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar