måndag 8 oktober 2012

Härliga måndag!

Visst är det skönt med helg, men en ny vecka får gärna börja så här. Jag har tagit på mig att vicka tre måndagar nu under oktober då en spinningkollega behöver vara på jobbet. Idag var det dags för gång nummer två och det var så härligt att få börja veckan så. Kvällen till ära hade jag finbesök av underbara Karin som förgyllde klassen lite extra med sitt härliga leende. Och så här glad var jag efteråt när hon sa så snälla ord. Jag är så glad och tacksam för att jag har så härliga och energigivande människor runt mig. Hade jag tänkt så hade jag ju självklart förevigat finbesöket, men istället lånar jag Karins bild på mig. Så ska jag se till att hon kommer tillbaka så hon får vara med på bild också :) Vi hann också småprata lite efter klassen och peppa lite för den 27:e!

                                                                                                              Foto: Karin Sandin 

Och efter härliga måndag kommer Happy Tuesday! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar