söndag 7 oktober 2012

Joy of cycling!

En vecka går fort, och ibland går de fortare än vanligt. Den sista veckan har varit lite så och förra veckans rubrik går definitivt att applicera även idag då jag har bakat bröd och lagat middag inklusive matlådor. Det jag inte har gjort är att baka nya muffins vilket jag så småningom kommer göra för de blev riktigt goda och något jag starkt kan rekommendera. Väldigt bra mellanmål! 

Sent förra söndagen släppte jag mitt höstprojekt...äntligen! Joy of Cycling är numera något mer än min blogg, det är ett cykelevent och en Facebookgrupp. Som alla eventorganisatörer hoppas jag att det ska gå strålande bra och att det blir en dag som inspirerar både deltagare och presentatörer och som ger en eftersmak av träningsenergi och glädje. Men visst är det pirrigt! Tipsa gärna träningskompisar, bekanta och vänner om eventet! Det kommer bli en fantastisk dag! Och glöm inte att anmäla er :) 

Nu kryper jag strax ner och laddar för en ny vecka. En ny vecka som börjar med ett spinningvick på World Class Vasastan imorgon måndag 17.45. Förra gången var vi ett riktigt skönt gäng som cyklade vilket jag ser fram emot imorgon också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar