onsdag 24 oktober 2012

Joy of Cycling närmar sig och tiden går alldeles för fort!

Tiden har sprungit snabbare än vanligt de senaste veckorna och idéer om blogginlägg och träningsfunderingar har kommit och gått när tiden inte har räckt till. Mest fokus och tid har lagts på det skojiga som inträffar på lördag. Joy of Cycling -eventet, bloggen blir event och verklighet och så spännande och kul. Har tagit och fått många nya kontakter i och med eventet vilket känns fantastiskt härligt. Det har fått sån fantastisk respons och jag blir lycklig över att det är så många som gillar det jag gör. Det tråkiga är att det är många som pysslar med så mycket annat just på lördag eller har blivit krassliga, men jag lovar att fixa fler eventdagar så fler har chansen att vara med på dagar som passar dem.

Än finns det platser kvar till på lördag, gå in på Joy of Cycling och spana lite och framför allt, anmäl dig vet jag. Det går alldeles lysande att bara gå en eller två klasser. Maila mig så fixar vi det! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar